Magazinul on-line www.pieseagricolebrasov.ro este operat de catre Rollconnect SRL, societate inregistrata la Oficiul Comertului cu numarul J08/951/2012, avand CUI RO 30354522 si sediul social in mun. Brasov, str. Grigore Ureche, nr. 15, bl. 2, sc. A, ap. 5, jud. Brasov, CP 500449, Romania, mobil 0729808267 sau 0765407076.
Prezentul document stabileste termenii si conditiile in care puteti utiliza website-ul www.pieseagricolebrasov.ro. De asemenea, accesul pe website se va face sub autoritatea termenilor si conditiilor prezentati in acest document.
Utilizarea website-ului ca vizitator, inregistrarea ca utilizator si achizitionarea produselor presupun implicit acceptarea tacita si fara rezerve a acestor termeni si conditii, cu toate consecintele ce reies din acestea. Utilizarea website-ului se va face cu scopul de a vizualiza produsele si informatiile despre acestea si despre magazin, precum si de a crea un cont ce sa serveasca la achizitionarea produselor dorite. Utilizarea website-ului in alte scopuri decat cele mentionate este interzisa.
Clientii persoane fizice sau reprezentatii persoanelor juridice care se inregistreaza in magazinului on-line www.pieseagricolebrasov.ro trebuie sa aiba peste 18 ani la data crearii contului si sa fie rezidenti in Romania.
Pentru folosirea in bune conditii a website-ului, se recomanda citirea cu atentie a acestei sectiuni.
Rollconnect SRL isi asuma dreptul de a modifica aceste articole, de a restructura si facilita accesibilitatea si poate intrerupe functionarea website-ului, fara o notificare in prealabil. Pentru a avea informatiile actualizate va rugam sa accesati, la intrarea pe website, pagina de Termeni si conditii.
I. PROTECTIA DATELOR PERSONALE
In conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, si cele ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, website-ul www.pieseagricolebrasov.ro, are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati.
Scopul colectarii datelor este: accesul utilizatorului la toate functiile website-ului si derularea in conditii optime a activitatii de comert electronic (creare cont, plasare comenzi, prelucrare comenzi, facturare, livrare, etc.).
Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator si sunt comunicate numai societatii de curierat rapid, fiind absolut necesare pentru a putea expedia comanda. Utilizatorul are obligatia sa furnizeze datele solicitate in formularul de inscriere si formularul de comanda si isi asuma responsabilitatea pentru corectitudinea acestor date. Refuzul de a furniza datele va limita accesul la unele dintre functiile website-ului si la serviciile de comert electronic oferite de Rollconnect SRL prin magazinul www.pieseagricolebrasov.ro.
Rollconnect SRL, care administreaza website-ul, a depus o cerere de notificare la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal – ANSPDCP.
II.DREPTUL DE AUTOR
Site-ul www.pieseagricolebrasov.ro este proprietatea Rollconnect SRL si utilizarea acestuia implica acceptarea termenilor si conditiilor comerciale de mai jos. Utilizarea elementelor de continut din site fara acordul prealabil al Rollconnect SRL sau intr-un scop ce dauneaza intereselor sau imaginii companiei, se pedepseste conform legislatiei in vigoare. Toate drepturile de autor asupra site-ului prezente la adresele www.pieseagricolebrasov.ro, inclusiv continutul original, design-ul acestora si bazele de date, sunt protejate de legea romana privind drepturile de autor si drepturile conexe si apartin in intregime Rollconnect SRL.
III.PREVEDERILE FINALE
Prin lansarea unei comenzi electronice pe www.pieseagricolebrasov.ro, Cumparatorul este de acord cu ”TERMENII SI CONDITIILE” formulate in prezentul act, ce reprezinta un Contract de vanzare-cumparare intre societatea Rollconnect SRL si viitorul potential client.
Prezentul contract este supus legii romanesti. Eventualele litigii aparute intre societate si Cumparator se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de Instanta Judecatoreasca a jud. Brasov.
Niciuna din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si ce nu poate fi evitat.
Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricare din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune ce rezulta din utilizarea Bunurilor dupa livrare si in special, pentru pierderea produselor. Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care subcontractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.
Vanzatorul nu se face responsabil de efectele produselor asupra sanatatii Cumparatorului, orice reclamatie a acestuia trebuind sesizata la producatorul produselor respective, acestia preluand responsabilitatea.
Proprietatea asupra bunurilor va fi transferata la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului la adresa indicata in comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului). In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii contravalorii acestora.
Partile in contract vor fi considerate contractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si pot fi modificate sau schimbate doar de catre Vanzator.
IV.TRANSPORTUL SI MODALITATILE DE PLATA
Rollconnect SRL pune la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:
plata la livrarea a produselor (cont colector sau numerar) si
plata prin transfer (ordin de plata sau instrument de debit).
Produsele ce se platesc la livrare sunt achitate catre reprezentantul societatii de curierat, care elibereaza clientului o chitanta, ca si dovada a efectuarii platii. Aceasta chitanta este dovada achitarii contravalorii in numerar, Rollconnect SRL nefiind nevoit sa elibereze o alta dovada de plata numerar catre clientii sai, persoane fizice sau juridice. Factura aferenta tranzactiei va fi livrata in interiorul coletului.
Plata prin transfer bancar se face in avans, in Lei, dupa confirmarea telefonica a comenzii in unul dintre conturile deschise pe numele Rollconnect SRL la:
ING Bank Romania SA
RO86 INGB 0000 9999 0304 9334
Garanti Bank SA
RO50 UGBI 0000 0520 2304 3RON
In acest caz, dovada de plata (ordinul de plata) trebuie transmisa societatii pe e-mail office@pieseagricolebrasov.ro.
Pentru produsele a caror comanda a fost confirmata de catre operator, livrarea acestora se face in termen de 1-7 zile lucratoare prin societatea de curierat stabilita de comun accord, daca nu exista alte termene convenite cu reprezentantul Rollconnect SRL.
Pentru produsele ce se aduc la comanda, termenul de livrare este intre 3 si 60 de zile lucratoare.
Pretul transportului se calculeaza in functie de greutatea produsului si va fi comunicat catre client la confirmarea comenzii.
In cazul unei situatii de forta majora, livrarea poate intarzia, Rollconnect SRL nefiind responsabila de intamplarile neprevazute. Va rugam sa indicati adresa la care puteti fi gasiti intre orele 9:00–17:00, in zilele lucratoare, livrarile efectuandu-se doar in acest interval.
In situatia in care doriti sa ridicati coletul din sediul societatii de curierat, din localitatea sau judetul dumneavoastra, va rugam sa furnizati aceasta informatie in campul Detalii suplimentare, inainte de lansarea comenzii.
Comenzile primite dupa ora 15:00 vor fi procesate si expediate in ziua urmatoare. Comenzile primite dupa ora 15:00, vinerea, vor fi procesate incepand cu ziua de luni a saptamanii urmatoare. Termenul de livrare incepe odata cu primirea e-mail-ului sau telefonului de confirmare a comenzii.
Nu se fac livrari catre Casute Postale sau Oficii Postale. Va rugam sa verificati, la livrare, conformitatea comenzii: numarul de cutii, integritatea pachetului. Va rugam sa semnalati orice lipsa a conformitatii in scris, atat in documentatia societatii de curierat, cat si pe adresa office@pieseagricolebrasov.ro.
Pentru adrese din Romania, ce sunt sau nu in reteaua societatii de curierat, clientul suporta costul transportului sau poate opta pentru a ridica produsul de la sediul societatii de curierat din cea mai apropiata localitate.
V.POLITICA DE RETUR
Returnarea produselor se poate face in urmatoarele cazuri:
• Produsul nu este conform cu specificatiile de pe site
In acest caz, Cumparatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. In acest caz, costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, sunt suportate de Rollconnect SRL.
• Produsul livrat nu este cel comandat
Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Consumatorul va refuza receptia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Rollconnect SRL.
Returnarea produselor, in cele doua cazuri de mai sus, se face prin una dintre societatile de curierat agreate, fara ramburs, cu mentiunea „Plata la Rollconnect SRL”. Dupa ce va fi analizat pentru ca piesa sa corespunda cu cea livrata de Rollconnect SRL si se dovedeste, intr-adevar, ca greseala apartine Rollconnect SRL, se vireaza contravaloarea produselor returnate in contul clientului in termen de 30 de zile calendaristice.
• Renuntarea la cumparare
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Clientul va putea solicita schimbarea produsului, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii coletului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv. In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. Rollconnect SRL va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial.
Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile calendaristice de la data denuntarii contractului de catre Cumparator.
Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:
- in cazul in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut – produsul trebuie returnat sigilat si
- starea aparatelor si produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie mentinute intacte.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, Rollconnect SRL are dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Aceste dispozitii se aplica conform OG 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest website, folosind tehnicile de comunicare la distanta.
Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art. 4 alin.1 lit. b) din OG 130/2000. In cazul returnarii/inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client.
Renuntarea la cumparare in mod repetat va fi considerata un abuz, Rollconnect SRL avand posibilitatea sa inceteze colaborarea cu respectivul Cumparator pentru o perioada nedeterminata.
In cazul in care pentru produs este emis un certificat de garantie si se constata neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.
NOTA: In oricare dintre situatiile de returnare ale produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele ce l-au insotit (factura, certificate garantie, etc.).
In cazul in care produsul cumparat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie trebuie sa ne contactati in termen de 24 de ore de la primirea acestuia (vezi sectiunea Contact). Dupa ce se va constata starea de nefunctionalitate, acesta va fi inlocuit sau se va returna contravaloarea produsului.
VI.PRODUSELE, PRETUL, GARANTIA
Produsele prezentate si comercializate prin intermediul website-ului www.pieseagricolebrasov.ro sunt noi, in ambalajul original al producatorului. Produsele sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de producator.
Preturile afisate pe site sunt comunicate in confirmarea de comanda si sunt exprimate in Lei. Preturile afisate pe site pot fi modificate ca urmare a reinoirii stocului existent.
Garantia se aplica in conformitate cu Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantia asociata acestora, si OG 21/1992 privind protectia consumatorului. Termenul de garantie este conform cu specificatiile tehnice ale producatorului si respecta indicatiile acestuia, dar nu mai mult de 12 luni de la data inscrisa pe factura, exceptie facand uleiurile, unsorile, lichidul de frana, aditivii si alte produse din aceasta categorie, acestea fiind consumabile.
Vanzatorul este exonerat de raspundere privind garantia, sau aceasta poate fi anulata, in urmatoarele cazuri:
Piesa nu a fost cumparata de la Rollconnect SRL prin intermediul web site-ului www.pieseagricolebrasov.ro,
Piesa nu a fost montata intr-un atelier de specialitate autorizat de RAR sau de producatorul autovehiculului,
Piesa s-a defectat din cauza unui montaj incorect sau a montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate,
Piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului,
Piesa nu a fost identificata corect din cauza prezentarii de catre Cumparator a unor date eronate sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit,
Piesa s-a uzat sau deteriorat din cauza suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului sau utilajului, atelierul de specialitate ce a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj impuse de producator,
Autoturismul sau utilajul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare,
Autoturismul sau utilajul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice),
Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari,
Piesele prezinta o uzura normala.
Pentru a verifica ce unitate service este autorizata, va rugam sa folositi: http://rarom.ro/article-Ateliere_service_auto–851.html.
Piesele ce fac obiectul unei reclamatii in garantie, in ambalajele originale, vor fi insotite de urmatoarele documente:
copia facturii de achizitie de la Rollconnect SRL si a dovezii platii cu care a fost achitata factura,
dovada montarii intr-un service autorizat RAR (deviz de montaj) si documentele fiscale aferente, in care sa fie mentionata data montarii si numarul de kilometri la montare/demontare (in cazul autovehiculelor),
nota de constatare emisa de catre un serviciu autorizat prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea,
copia certificatului de inmatriculare in cazul autovehiculelor,
nota de constatare furnizata si completata de catre service-ul care a efectuat montajul cu toate specificatiile referitore la piesa in cauza,
masuratorile prin care se atesta parametri in care lucreaza piesa,
Lipsa unui singur document atrage dupa sine respingerea cazului de garantie.
Reclamatia depusa de Cumparator va fi analizata si va primi un raspuns in termen de 10 zile lucratoare de la data receptiei produselor reclamate la sediul Vanzatorului, insotite de toate documentele enumerate mai sus. In cazul in care nu se poate constata deficienta in cadrul societatii si este necesara efectuarea unei expertize de catre societatea producatoare ne rezervam dreptul de a remedia reclamatia la data primirii rezultatului din partea producatorului.
In cazul in care reclamatia a fost justificata, Vanzatorul se obliga la inlocuirea produsului sau a restituirii contravalorii reperului de pe factura de vanzare in termen de 10 zile lucratoare calculate de la data trimiterii raspunsului catre Cumparator.
In cazuri special, cand partile nu ajung la un consens cu privire la reclamatia de garantie, partile vor trimite piesele pentru analiza la un specialist in domeniu. Rezultatele analizei vor fi considerate obligatorii, atat pentru Vanzator, cat si pentru Cumparator. Cheltuielile ocazionate de efectuarea analizei vor fi suportate de partea in culpa.
Preturile si stocurile produselor sunt actualizate la un interval de 48 de ore pana la 96 de ore.
Preturile din comenzi si facturi proforme sunt valabile 3 zile de la data emiterii acestora.
Pentru produsele ce se aduc pe baza de comanda speciala se poate solicita achitarea unui avans de minimum 25% din valoarea produsului.
Stocul produselor comercializate de catre magazinul on-line este mentionat astfel:
In stoc: produsul se afla in stocul fizic si se poate ridica/livra in baza unei comenzi on-line, dupa confirmarea acesteia prin telefon sau e-mail de catre un angajat. Comenzile produselor cu statusul “In stoc” vor fi onorate in ordinea cronologica in care sunt inregistrate in baza de date. Toate produsele afisate cu statusul “In stoc” au un numar limita de bucati afisat pe site, in consecinta pot aparea situatii in care un produs comandat cu status “In stoc” sa devina indisponibil in cazul in care acesta a fost confirmat pe o comanda anterioara.
In stoc furnizor: produsul necesita verificarea manuala a stocului. In cazul in care produsul se afla inca in oferta furnizorilor, produsele se pot aduce pe comenzi speciale, de la producator sau furnizor; acestea produse au termen de livrare de la 3 la 60 de zile calendaristice (confirmarea termenului de livrare se face de catre furnizor). Verificarea stocului la furnizor se face in termen de maxim 48 de ore din momentul preluarii comenzii. Este posibil ca produsul solicitat sa nu mai poate fi comandat de la furnizor sau producator, astfel, acesta devine INDISPONIBIL.
Stoc epuizat: produsele nu se afla, pe moment, in stocul magazinului putand sa revina oricand. Pentru informatii suplimentare, in acest caz, va rugam sa ne contactati telefonic sau prin e-mail.